Ghid practic de detectare a minciunilor. Gandirea critica in era post adevar/Daniel J. Levitin

Ghid practic de detectare a minciunilor Pornind de la o serie de investigatii ale unor informatii bazate pe cifre, Daniel Levitin demonstreaza ca manipularea statisticii si a graficelor ne poate oferi o perspectiva radical distorsionata, care ne poate conduce la decizii ingrozitoare. Argumentele stufoase, pe de alta parte, pot fi persuasive, caci se indeparteaza de la fapte intr-un mod captivant, dar pot induce in eroare. In aceasta carte, autorul expune in detaliu pasii pe care ii putem face pentru a evalua mai bine stirile, reclamele si rapoartele. In plus, analizeaza fundamentul capacitatii noastre de a determina daca ceva este adevarat sau fals: metoda stiintifica. Levitin tatoneaza limitele a ceea ce stim si ce nu stim si ne ofera studii de caz pentru a demonstra aplicatiile gandirii logice intr-o serie ampla de circumstante, de la depozitii la tribunal si decizii medicale pana la magie, fizica moderna si teorii ale conspiratiei. Aceasta carte de care avem stringent nevoie ne ajuta sa evitam extrema credulitatii pasive si a respingerii cinice. Dupa cum dovedeste Levitin, adevarul conteaza. O era post-adevar este o era a irationalitatii deliberate, care rastoarna toate marile progrese pe care le-a facut umanitatea. Eufemisme precum ,”teorii marginale”, ,”perspective extremiste”, ,”adevar alternativ” si chiar ,”stiri false” pot fi de-a dreptul periculoase. Haideti sa dam in vileag minciunile si sa ii prindem in flagrant delict pe cei care le comit. Ghidul practic al lui Daniel Levitin este un abecedar de gandire critica pentru epoca noastra zgomotoasa si sufocata de date. Este un instrument esential, care ne va ajuta sa intelegem cu adevarat textele, postarile, tweeturile, revistele, ziarele, podcasturile, editorialele, interviurile si discursurile care ne bombardeaza in fiecare zi. Fiecare pagina este revelatoare. CHARLES DUHIGG, autorul cartilor Puterea obisnuintei si mai inteligent, mai repede, mai bine Lumea este invadata de date, dar nu intotdeauna de informatii exacte. Cartea lui Levitin reuseste sa ilustreze in mod exemplar diferenta dintre cele doua, cu o precizie si un umor incantator, irezistibil. CHARLES WHEELAN, autorul cartii Naked Economics In Ghid practic de detectare a minciunilor, specialistul in neurostiinte Daniel Levitin expune numeroasele moduri in care fiecare dintre noi poate fi tras pe sfoara si indus in eroare de cifre si logica si analizeaza gandirea critica de care vom avea nevoie pentru a le depasi. The Wall Street Journal Domnul Levitin este indrumatorul perfect… Daca toata lumea ar putea adopta nivelul de scepticism statistic sanatos pe care si l-ar dori autorul, dezbaterea politica ar arata mult mai bine. The Economist Instrumente valoroase pentru oricine este dispus sa evalueze afirmatiile si sa ajunga la adevarul problemei. Kirkus Reviews

SKU: b81bebc1-888f-4528-807d-51a3052570c7 Categorii: , , Etichete: ,

Cumperi Ghid practic de detectare a minciunilor. Gandirea critica in era post adevar/Daniel J. Levitin pret excelent Online

Similar cu Ghid practic de detectare a minciunilor. Gandirea critica in era post adevar/Daniel J. Levitin

Cost livrare: va fi calculat in pagina de comanda dupa ce ai dat click pe „Aduga in Cos”
Editura: Publica

• LIVRARE GRATUITĂ prin curier la comenzi de peste 199 lei
  • RETUR GRATUIT Conform Termeni și condiții
  • VERIFICARE COLET  Înainte de plată

Modalități de plata

Vă punem la dispoziție următoarele modalități de plată pentru comenzile dvs.

• Ramburs se plătesc produsele curierului care livrează împreună cu taxele de livrare incluse în valoarea facturii.
  • Plata online cu Card, Plata cu Card in Rate.

Transport:

Livrare produse: Transport în toată Romania la domiciliu sau oriunde ai nvoie.

Garanție:

Garanție de minim 12 luni la orice produs.

Retur

Drept de retur in conformitate cu art.9 alin.1 din Ordonanță nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, Clientul beneficiază de o perioada de retragere de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, respectiv de a returna produsele cumpărate, fără a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fără a suporta alte costuri.

Declinare de responsabilitate

acest site nu poate garanta exactitatea completă a informațiilor afișate pe acest site și nici furnizarea în totalitate a informațiilor de către comercianți. Drept urmare, datorită naturii activităților acestui site ca fiind un promotor al unor firme terțe, în cazul unor discrepanțe între informațiile afișate pe site-ul sau anunțurile acestui site și cele afișate pe site-ul comerciantului, acesta din urmă va predomina. Autorizațiile legale pentru comercializare, originalitatea produselor cât și alte demersuri legale necesare pentru comercializare revin exclusiv în sarcina comerciantului. Prețurile afișate includ toate taxele, preț in lei sau ron inclusiv TVA. Siteul nu are rubrica “Contul tau”, astfel noi nu cerem date cu caracter personal. Doar vânzătorul va cere aceste date pentru a putea emite factura pe produsele comercializate.

Soluționarea online a litigiilor

Scrie o Recenzie:

Trimite o recenzie pe adresa de email de la contact și dacă este una excelenta o publicam pe site și te premiem!